Úspěch a budoucnost ZETORu jsou spojeny s vývojem a modernizací traktorů a využíváním obchodního potenciálu realizovaných a rozjednaných projektů. O které konkrétně jde, nám upřesnil Marián Lipovský, výkonný ředitel ZETOR TRACTORS a.s.
Modernizace a vývoj budou v letošním roce v ZETOR TRACTORS a.s. i nadále spojeny s implementací nového designu na traktory ZETOR. V závěru roku společnost uvede na trh stroje řady PROXIMA. Oddálení termínu je způsobeno vlivem událostí v roce 2018, na které ZETOR musel reagovat. Nejde jen o estetickou podobu produktu, ale benefitem bude zejména nová střecha s výkonnější klimatizací, vhodnějším řešením topení, lepším výhledem apod. Pracuje se i na implementaci designu na traktory řady FORTERRA, ty budou na trh uvedeny počátkem roku 2020.
Je dokončován projekt traktoru vhodného do zemí Afriky a Asie. Bude se jednat o jednoduchý mechanický stroj s výkonem kolem 80 koní, který bude nízkonákladový, což je klíčový parametr pro úspěch u zákazníků v této oblasti. ZETOR má v těchto zemích historicky dobré jméno a má na co navazovat, řada starších traktorů zde stále pracuje.
V průběhu roku dojde k dokončení vývoje motorů ZETOR v emisním stupni STAGE V a k úspěšnému zvládnutí přechodu na sériovou výrobu plánovanou na rok 2020.
„Pozornost věnujeme rozvoji poprodejních služeb a péči o zákazníka. Budeme pokračovat v modifikačních projektech, ale vyvineme také aktivity v rámci vzdělávání prodejní sítě. Jsou přijata opatření, abychom rychleji reagovali na podněty z pole, nacházeli k nim řešení a implementovali je do výroby. Opomenout nesmím ani rozvoj prodeje náhradních dílů,“ upřesňuje Marián Lipovský.
Pozornost bude věnována i rozvoji projektů s obchodním potenciálem. Pokračujeme v cestě vstupovat a upevňovat pozice na asijských a afrických trzích, dále chceme rozvíjet spolupráci s Ruskem na dodávky sad traktorů ZETOR. O sady projevují zájem i další postsovětské země. „Rýsují se i další nové možnosti a projekty, vše je však předmětem jednání. Věřím, že se nám je podaří úspěšně uzavřít a následně realizovat. Ke každému projektu přistupujeme identicky, snažíme se využít jeho obchodní potenciál a podpořit pozitivní vnímání značky ZETOR,“ dodává Marián Lipovský.
Je to skutečně příběh několika generací. Příběh o tom, že traktor je ZETOR. Sedmdesát pět let nám dává potřebný nadhled, abychom…
ZETOR, tradiční česká značka zemědělské techniky, v letošním roce vstupuje již do 75. roku svojí existence. Navzdory faktu, že…
Společnost N&N Košátky s.r.o. se může právem pyšnit hned několika oceněními v kategorii Prodejce roku za počet prodaných traktorů…