tiskové zprávy

ZETOR vyhrál 1. místo v kategorii Průmysl na letošním ročníku České ceny za PR

16.6.2016

Asociace public relations agentur (APRA) vyhlásila výsledky 11. ročníku oborové soutěže Česká cena za public relations. Představení designového konceptu Zetor by Pininfarina získal v soutěži 1. místo v kategorii Průmysl. Projekt se také umístil na 3. místě v kategorii Business to Business.

ZETOR během roku 2015 uvedl na trh nový designový koncept ZETOR by Pininfarina. Od té doby se zpráva o spolupráci s italským studiem Pininfarina rozšířila po celém světě a o traktoru se dnes hovoří jako o nejvíce „sexy“ zemědělském stroji.

Získaná ocenění nás nesmírně těší. Potvrdilo se tím, že projekt ZETOR by Pininfarina je jedinečným počinem, který nemá na domácí půdě konkurenci. A z reakcí světových médií lze usuzovat, že ani ve světě. Naše práce ziskem oceněním nekončí. Naopak, je to pro nás velký závazek realizovat do budoucna další úspěšné projekty, a rozvíjet tak jedinečnou značku ZETOR. Děkuji všem, kteří se na oceněném projektu podíleli a podporují jej,“ řekla Margaréta Víghová, ředitelka Úseku korporátní komunikace.

20160616_PR ocenění

Vyhlášení výsledků se uskutečnilo ve středu 15. června v pražské City Tower. Setkání patří k vrcholným událostem PR v České republice. Slavnostního večera se zúčastnilo přes 300 lidí z oboru. Projektů se do České ceny za PR přihlásilo celkem 113 a soutěžilo se ve 22 kategoriích rozdělených do tří okruhů (komunikační disciplíny, oborové kategorie a komunikační nástroje).

Cílem oceněného projektu bylo dosáhnout co největší světové medializace jedinečného designového konceptu traktoru. Představení na mezinárodním veletrhu Agritechnica ve stylu velkých automobilek a upoutávky na koncept ještě před veletrhem přinesly nevídaný mediální ohlas v ČR i v zahraničí – celkem 238 výstupů, mezi nimi např. i na BBC, Daily Mail či Fox News.

20160616_PR ocnění1

 

PR & komunikace

zmedia@zetor.com