Hledáme dynamického kolegu nebo kolegyni, která doplní náš tým "Administrativy prodeje". Očekáváme aktivní přístup, schopnost navrhovat změny a zefektivňovat procesy.
Co bude náplní vaší práce?
- příjem objednávek, jejich zpracování a zadání do výroby
- sledování jednotlivých zakázek v procesu výroby
- zpracování kontraktů vč. jejich změn a dodatků
- příprava podkladů k expedici a fakturaci
- příprava dokumentů dle platné legislativy
- správa tuzemské a zahraniční databáze prodeje traktorů (excel)
- korespondence – komunikace jak se zákazníkem, tak i s ostatními útvary
Co očekáváme?
- min. SŠ vzdělání
- praxe na obdobné pozici výhodou
- komunikativní znalost AJ jazyka (min. mírně pokročilá úroveň)
- výborná znalost MS Office (převážně Excel, Powerpoint, Outlook)
- spolehlivost, samostatnost, logické myšlení, pečlivost, dobré komunikační schopnosti