Referent prodeje

    Hledáme dynamického kolegu nebo kolegyni, která doplní náš tým "Administrativy prodeje". Očekáváme aktivní přístup, schopnost navrhovat změny a zefektivňovat procesy.

Co bude náplní vaší práce?

    • příjem objednávek, jejich zpracování a zadání do výroby
    • sledování jednotlivých zakázek v procesu výroby
    • zpracování kontraktů vč. jejich změn a dodatků
    • příprava podkladů k expedici a fakturaci
    • příprava dokumentů dle platné legislativy
    • správa tuzemské a zahraniční databáze prodeje traktorů (excel)
    • korespondence – komunikace jak se zákazníkem, tak i s ostatními útvary

Co očekáváme?

    • min. SŠ vzdělání
    • praxe na obdobné pozici výhodou
    • komunikativní znalost AJ jazyka (min. mírně pokročilá úroveň)
    • výborná znalost MS Office (převážně Excel, Powerpoint, Outlook)
    • spolehlivost, samostatnost, logické myšlení, pečlivost, dobré komunikační schopnosti

Na co se u nás můžete těšit?

Odpovědět Zpět na výpis pozic

Mám zájem o tuto pozici

Příloha - Vybrat soubor ...

Příloha - Vybrat soubor ...