Jednotlivé originální náhradní díly jsou označovány nesmazatelnou známkou a čárovým kódem, který nese informaci, kdy byl díl ze skladu vyskladněn, kdo tento díl balil a kdy byl vyroben.
Originální náhradní díly jsou baleny do originálních obalů opatřených logem společnosti a označených nálepkou s číslem výrobku a čárovým kódem s jednoznačným identifikačním číslem.
Lamela nemá schválený typ obložení (schválené obložení Zetor je od firmy Reibestos). Použití neschváleného obložení na lamelách má za následek sníženou životnost lamely, prokluz při vyšším výkonu motoru a v neposlední řadě zvýšené opotřebení tlačných věnců spojky.
Neoriginální vodní čerpadlo a náhonovou lamelu nelze použít jako náhradní díl pro traktory Zetor.
Porovnali jsme originální brzdové destičky od firmy KNOTT s levnějšími neoriginálními destičkami od firmy TEXTAR.
Z důvodů zejména bezpečnosti provozu traktoru se použití brzdových destiček od firmy TEXTAR i od jiných výrobců podobného sortimentu nedoporučuje!
Navíc použití neoriginálních brzdových destiček má značný vliv na životnost dalších částí brzdového systému, např. brzdových kotoučů, třmenů brzd a těsnicích elementů, které mohou být vysokou teplotou ohřátí brzdových destiček značně znehodnoceny.
Testem jsme zjistili, že ojnici nelze použít jako náhradní díl pro motory ZETOR UŘ I. Při použití tohoto výrobku hrozí nebezpečí – v lepším případě deformace, v tom horším až destrukce! O další způsobilosti celého motoru v provozu se dá pochybovat.
Nebyla dodržena šířka lopatek ani jejich pracovní výška.
Do jednoho ze závitů nebylo možno volně zašroubovat šroub.