Pro naše oddělení prodeje náhradních dílů hledáme novou kolegyni nebo kolegu. Hlavní náplní práce je komunikace s našimi zákazníky - odběrateli náhradních dílů na traktory Zetor. Jedná se o firmy, které traktory buď prodávají nebo zajišťují servis. Budete pro ně hlavní kontaktní osoba při objednávkách a veškerých dotazech. Jedná se o české i zahraniční odběratele.
Co bude náplní vaší práce?
- zpracovávat cenové nabídky pro jednotlivé odběratele, zasílat změny ceníků
- odpovídat na dotazy zákazníků ohledně dostupnosti zboží
- hlídat plnění odběrových závazků
- informovat zákazníky o speciálních akcích, náhradách za zrušené položky, apod.
- ruční zpracování chybných objednávek z e-shopu
- Zadání objednávky od zákazníka do systému SAP
- Poptání a objednávku přepravy
- Přípravu dokumentace pro celní řízení
- Fakturaci a urgování nezaplacených faktur
Zhruba polovinu pracovního času bude dělat tyto činnosti:
Budete mít také na starosti celý objednávkový proces:
Co očekáváme?
- angličtina pro každodenní komunikaci se zákazníky
- prozákaznický přístup
- dobré komunikační dovednosti, schopnost zvládat i obtíženější situace při komunikaci se zákazníky
- vstřícný přístup v rámci týmové spolupráce
- znalost MS Office pro běžné použití (především excel)
- pokud znáte SAP, je to výhoda
Hledáme člověka, který je ochoten se naučit spoustu nových věcí.
Když k nám přijdete, měli byste mít tyto základní dovednosti:
Na co se u nás můžete těšit?
- různorodá práce v malém týmu
- týdenní úvazek 37,5 hod. (7,5 hodiny denně), flexibilní pracovní doba
- menší přátelský tým nákupčích
- jídelnu a dotované stravování
- dovolená 5 týdnů
- příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- kafeterie a příspěvky na dovolenou
- příspěvek na Multisport kartu