Rádi pracujete s čísly, ale zároveň rádi komunikujete se zákazníky a dodavateli? Pokud máte znalosti z ekonomiky, umíte excel a angličtinu, tak budeme rádi, když se nám ozvete a stanete se součástí našeho finančního týmu.
Co bude náplní vaší práce?
- Správa pohledávek, kontrola pohledávek po splatnosti, a komunikace s našimi obchodními partnery ohledně úhrad
- Reporting stavu pohledávek
- Kontrola stavu závazků společnosti a spolupráce na přípravě cashflow
- Příprava splátkových kalendářů
- Vystavování faktur
- Zadávání elektronických plateb
Co očekáváme?
- SŠ / VŠ vzdělání ekonomického nebo obchodního směru,
- zkušenost na obdobné pozici je výhodou, ale není to podmínka, práce je vhodná i pro absolventy s chutí se učit
- aktivní angličtina na úrovni B2 (pro osobní, e-mailovou i telefonickou komunikaci)
- dobré komunikační dovednosti, prozákaznický přístup, pozitivní přístup při řešení problémů
- schopnost užívat Excel k výpočtům, ne jen jako zápisník
Na co se u nás můžete těšit?
- zaměstnání v česko-slovenské společnosti s dlouholetou zkušeností a s perspektivní budoucností
- zajímavou různorodou práci, ve které se budete moci neustále rozvíjet
- komunikaci se zahraničními pobočkami
- menší přátelský tým a pohodový šéf, který vám pomůže, aby vaše adaptace proběhla hladce
- flexibilní pracovní dobu 37,5 hod. týdně s možností příležitostného homeoffice
- balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, závodní stravování, kafetérie, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, příspěvek na dovolenou, Multisport karta, věrnostní bonusy atd.)