Specialista oddělení financí (AR / AP Specialist)

    Rádi pracujete s čísly, ale zároveň rádi komunikujete se zákazníky a dodavateli? Pokud máte znalosti z ekonomiky, umíte excel a angličtinu, tak budeme rádi, když se nám ozvete a stanete se součástí našeho finančního týmu.

Co bude náplní vaší práce?

    • Správa pohledávek, kontrola pohledávek po splatnosti, a komunikace s našimi obchodními partnery ohledně úhrad
    • Reporting stavu pohledávek
    • Kontrola stavu závazků společnosti a spolupráce na přípravě cashflow
    • Příprava splátkových kalendářů
    • Vystavování faktur
    • Zadávání elektronických plateb

Co očekáváme?

    • SŠ / VŠ vzdělání ekonomického nebo obchodního směru,
    • zkušenost na obdobné pozici je výhodou, ale není to podmínka, práce je vhodná i pro absolventy s chutí se učit
    • aktivní angličtina na úrovni B2 (pro osobní, e-mailovou i telefonickou komunikaci)
    • dobré komunikační dovednosti, prozákaznický přístup, pozitivní přístup při řešení problémů
    • schopnost užívat Excel k výpočtům, ne jen jako zápisník

Na co se u nás můžete těšit?

    • zaměstnání v česko-slovenské společnosti s dlouholetou zkušeností a s perspektivní budoucností
    • zajímavou různorodou práci, ve které se budete moci neustále rozvíjet
    • komunikaci se zahraničními pobočkami
    • menší přátelský tým a pohodový šéf, který vám pomůže, aby vaše adaptace proběhla hladce
    • flexibilní pracovní dobu 37,5 hod. týdně s možností příležitostného homeoffice
    • balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, závodní stravování, kafetérie, příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, příspěvek na dovolenou, Multisport karta, věrnostní bonusy atd.)
Odpovědět Zpět na výpis pozic

Mám zájem o tuto pozici

Příloha - Vybrat soubor ...

Příloha - Vybrat soubor ...