Analytik servisních procesů

Profil nového kolegy/ně

    • VŠ ekonomického / technického směru
    • Může být i absolvent s praxí během studia jako analytik
    • Výhodou zkušenost s oblasti poprodejních služeb (servisní procesy v oblasti automotive)
    • Analytické myšlení, systematičnost, práce s čísly a datovými operacemi
    • Pokročilá znalost především Excel, dobrá znalost PowerPoint
    • AJ na pokročilé úrovni (min. B2)

     

     

Informace k pozici

    • Zpracování analýzy z oblasti poprodejních služeb - především spojených se servisními procesy
    • Analýza data spojených s reklamacemi a kvalitativními podněty z "pole" (zpracované, nezpracované reklamace), náklady na defekty v poli, záruční a pozáruční zásahy, predikci vývoje, atp.
    • Sledování stav servisní vybavenosti v partnerské síti
    • Udržování a aktualizace ceníků servisních úkonů
    • Spolupráce na aktualizaci servisních smluv, příslušných dokumentů a směrnic
    • Udržování správnosti a úplnosti dat v garančním portálu, navrhuje změny v nastavení garančního portálu
    • Spolupráce s "improvement" týmem na získávání zpětné vazby od zákazníka a implementace podnětů
    • Komunikace s techniky, poskytování školící podpory souvisejících s garančních portálem nebo servisními procesy
    • Zpracování dalších ad-hoc analýz dle požadavků
    • Spolupráce na dalších projektech
    • Spolupráce na prezentačních materiálech (interpretace dat do srozumitelných doporučení / závěrů)
Odpovědět Zpět na výpis pozic

Mám zájem o tuto pozici

Příloha - Vybrat soubor ...

Příloha - Vybrat soubor ...

Tyto webové stránky využívají soubory cookies k personalizaci reklam a analýze návštěvnosti. Používáním našich webových stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na Vašem zařízení.
Více informací