tiskové zprávy

ZETOR má nejlepší firemní web v kategorii auto – moto soutěže WebTop100

24.11.2017

Klíčem k úspěchu značky ZETOR jsou nejen kvalitní stroje, ale také marketingové know how, jak se dostat do povědomí zákazníků a partnerů a jaké nástroje k tomu zvolit. V těchto dnech dosáhla značka významného úspěchu na poli digitálního marketingu. V nejprestižnější soutěži této disciplíny v ČR, WebTop100, ZETOR vyhrál kategorii Firemní web roku 2017 v oblasti Auto – moto. Odborná porota na webu www.zetor.cz oceňuje především User Experience (UX), dále také grafiku a obsah.

Porotci soutěže WebTop100 přikládají největší váhu User Experience, tedy sadě technik a metod, které lze použít pro návrh uživatelského rozhraní webu. Právě vysoká přehlednost webu společnosti ZETOR TRACTORS a.s. u porotců bodovala. Vidí ji jako jeho největší přednost. Skvělé hodnocení web získal i co se týče obsahu a grafiky. Důraz na tyto atributy potvrzuje Robert Todt, ředitel Úseku prodeje a marketingu ZETOR TRACTORS a.s.: „Velmi nás těší, že jsme uspěli v soutěži WebTop100 a máme dle odborníků v kategorii auto moto nejlepší webové stránky. Neustále se snažíme přiblížit se zákazníkům a webové stránky jsou jedním z našich klíčových komunikačních kanálů. Na webu dbáme hlavně na atraktivní vzhled, přehlednost a srozumitelnost.“

Jakub Jordanidis, Visual & user experience designer, na grafickém designu webu oceňuje perfektně zvolené barvy, které kopírují styl samotného produktu, velmi dobré zapracování grafiky a vkusné sladění barev. „První dojem ze stránky, a to hlavně díky fotografiím, je – Zetor musím mít,“ popisuje své dojmy z webové prezentace Jordanidis. Dále oceňuje velmi kvalitní zpracování, použitou typografii s dokonalou lehkostí a ikonkami, a to i na všech podstránkách. „Na stránkách se střídá lehkost s profesionálními fotografiemi, které ve mně nechávají velmi příjemnou emoci, a mám chuť web procházet dále. Produktové stránky jsou jednoduše dokonalé – dělají z „obyčejného“ traktoru mistrovské dílo a podepisují i do svého obsahu jeho jedinečnost,“ dodává ke grafické a uživatelské stránce webu. Přestože není součástí hodnocení, Jordanidis vyzdvihuje i kodérskou práci a použité efekty a animace. To vše pomohlo ZETORU zvítězit nad tak velkými konkurenty, jako je Import Volkswagen Group s.r.o., Hyundai Motor Czech s.r.o. či Toyota Central Europe Kft.

slavnostni-vyhlaseni-souteze-webtop100-2017-117

Radek Bitala, projektový manager Giant interactive s.r.o. a Jakub Vičík, marketingový specialista ZETOR TRACTORS a.s. převzali ocenění za nejlepší web v kategorii  Auto – moto pro rok 2017

Web www.zetor.cz byl spuštěn v roce 2016 a prošel kompletním redesignem. Zaměřuje se více na koncové zákazníky a zjednodušuje jim orientaci na stránkách. Kromě většího množství informací o produktech nabízí i rozsáhlejší mediální obsah a je optimalizovaný pro mobilní zařízení. Web pro ZETOR vytvořila společnost Giant interactive s.r.o., která výrobce traktorů zaujala zejména svým konceptem a osobním přístupem. V minulém ročníku se ZETORU podařilo zvítězit ve 4 kategoriích – stal se absolutním vítězem v hlavní kategorii soutěže Firemní web roku, zvítězil také v kategoriích Auto-moto a Microsite. Navíc získal druhé místo v kategorii Mobilní řešení. I v budoucnu se ZETOR hodlá ubírat cestou marketingu 4.0, protože v této inovaci vidí cestu odlišení a obecně budoucnost marketingu.

Zetor web winner

WebTop100 je největší soutěž v digitálním marketingu v ČR. Tato unikátní soutěž firemních webů a digitálních řešení v ČR firmám umožňuje získat důležité srovnání s konkurencí v oboru a podrobný rozbor jejich webu s doporučeními od předních odborníků. Mohou sdílet zkušenosti a know-how od nejúspěšnějších společností. Letos proběhl již 16. ročník. Soutěž je součástí konferenčního dne se třemi programovými proudy včetně případových studií TOP značek v ČR s téměř stovkou špičkových odborníků v roli přednášejících a porotců. Konference tak přináší aktuální informace a nejnovější trendy na poli digitálního marketingu.

PR & komunikace

zmedia@zetor.com